Obchodné podmienky
1. Základné informácie
Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku v e-shope www.chefparade.sk medzi obchodníkom a kupujúcim podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj „Zákon“) a zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v platnom znení.
Obchodníkom je: Chefparade s.r.o., Košická 58, 821 08 Bratislava. IČO 46195807, DIČ 2023287079, IČ DPH SK2023287079. Tel. 0948 234 553, e-mail: info@chefparade.sk. Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 73917/B.
Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. V prípade, ak kupujúci nie je spotrebiteľom, neprináleží kupujúcemu právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle bodu 1.6 Obchodných podmienok.
Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a kupujúcim dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a kupujúceho, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu
Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27.
1. 1 Objednávka a uzavretie zmluvy
Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky obchodníka v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany obchodníka.


1. 2 Ceny produktu
Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné, vrátane všetkých daní. Produktom sa rozumie tovar, služba, kurz varenia alebo (darčekový) poukaz na kurz. Obchodník nie je platiteľom DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie.
1. 3 Platba za produkt
Obchodník akceptuje platbu za objednaný produkt nasledujúcimi spôsobmi:
- platba prevodom vopred,
- platba online kartou,
- platba hotovosťou,
- platba poukazom.
Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu obchodníkovi za objednaný produkt.
Náklady na doručenie – poštovné
Obchodník ponúka nasledujúce možnosti doručenia produktov:
- doručenie kuriérom (6,99€),
- doručenie e-mailom (zadarmo),
- osobné prevzatie v Chefparade Bratislava.
1.4 Dodanie produktu
Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, alebo sa obchodník a kupujúci nedohodli inak, platí, že obchodník dodá kupujúcemu predanú vec bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Produkt sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného produktu (vrátane doručenia e-mailom), alebo ak sa a) produkty objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia produktu, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva produkt pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) produkt dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného produktu.
Poukazy na kurzy varenia / účasť na kurze
Poukazy na kurzy varenia sú prenosné na inú osobu (ďalej len „držiteľ“). Držiteľ poukazu môže uplatniť poukaz na rezerváciu konkrétneho kurzu do 6 mesiacov od zakúpenia. Platnosť poukazu môže držiteľ pred uplynutím tejto lehoty predĺžiť za poplatok 15€ / poukaz o ďalších 6 mesiacov. V cene poukazu sú zahrnuté suroviny na kurz, zapožičanie zástery, vybavenia, lektor a neobmedzená konzumácia nealko nápojov, citronády, čaju a kávy počas kurzu a kulinársky certifikát o úspešnom absolvovaní kurzu, ktorý sa odovzdáva v prípade záujmu účastníkom.
Ak sa držiteľ poukazu nemôže zúčastniť kurzu v čase jeho konania, môže si vybrať náhradný termín bez poplatku, ak o tom upovedomí predávajúceho do 72 hodín pred plánovaným začiatkom kurzu. V prípade, ak o tejto skutočnosti upovedomí držiteľ poukazu obchodníka najneskôr do 48 hodín pred začiatkom kurzu, výber náhradného termínu je možný za poplatok v hodnote 50% z ceny kurzu. V prípade, ak o neúčasti na kurze držiteľ poukazu informuje obchodníka v lehote kratšej ako 24 hodín pred začiatkom kurzu, výber iného termínu je možný za poplatok v hodnote 100% ceny kurzu. Ak sa držiteľ poukazu nedostaví na kurz, hodnota poukazu mu nebude vrátená a nemá nárok ani na náhradný termín.
Ak z prevádzkových, technických alebo personálnych dôvodov na strane obchodníka nebude možné plánovaný kurz uskutočniť, obchodník vráti kupujúcemu 100% hodnoty kurzu – vo forme kreditu na iný kurz varenia.
1.5 Reklamačný poriadok
Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania kupujúcemu a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá obchodník za vady, ktoré sa prejavia ako rozpor s kúpnou zmluvou po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový produkt je 24 mesiacov, ktorá plynie od dodania produktu kupujúcemu. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe. Ak má produkt vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci by však nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chybu, ktorá sa vyskytne po kúpe, je kupujúci povinný vytknúť ju bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na vytknutie vady zanikne. Tým nie sú dotknuté ustanovenia o spotrebiteľskej záruke.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu produktu alebo závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci, alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka, ak obchodník vec neopravil ani nevymenil, obchodník vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 Občianskeho zákonníka, obchodník odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2 Občianskeho zákonníka, vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci, vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho..
Práva zo zodpovednosti za vady možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni obchodníka, u inej osoby, o ktorej obchodník oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania obchodníka alebo na inej adrese, o ktorej obchodník oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy. Ak je však v záručnom liste výrobcu uvedený záručný servis, ktorý je v mieste obchodníka alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, má právo kupujúci uplatniť právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne zodpovednosti predávajúceho za vady, vrátane zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru, sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka v platnom znení). Vadu môže kupujúci vytknúť u obchodníka do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania tovaru kupujúcemu, a to akoukoľvek vhodnou formou, najmä písomne prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb, alebo elektronicky na e-mailovú adresu: info@chefparade.sk, alebo osobne na ktorejkoľvek prevádzke obchodníka počas prevádzkovej doby (uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady ďalej aj ako "reklamácia", alebo „vytknutie vady). Na účely urýchleného vybavenia reklamácie obchodník odporúča k vytknutiu vady priložiť popis vady tovaru a rozsah jeho poškodenia, prípadne fotografie tovaru, ktoré vadu preukazujú. Kupujúci je povinný poskytnúť obchodníkovi všetku súčinnosť na účely vybavenia reklamácie, najmä umožniť prehliadku reklamovaného tovaru a zistených vád. Záruka v dĺžke dvoch rokov nie je poskytovaná obchodníkom v prípade kúpy tovaru na účely výkonu podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania kupujúceho.
Ak kupujúci uplatní práva zo zodpovednosti za vady, obchodník poučí kupujúceho o jeho právach zo zodpovednosti za vady a po dohode s kupujúcim určí spôsob vybavenia reklamácie. Obchodník poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť (napr. dlhšia dodacia lehota na dodanie náhradného dielu od dodávateľa, výrobcu a pod.). O predĺžení lehoty na vybavenie reklamácie, ako aj o objektívnych dôvodoch jej predĺženia, bude obchodník bez odkladu informovať kupujúceho. Ak kupujúci vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú obchodník odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
1.6 Vrátenie produktu - odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa a) prevzatia produktu kupujúcim, alebo b) uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby a do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy s obchodníkom pri nevyžiadanej návšteve obchodníka, alebo v súvislosti s ňou, alebo na predajnej akcii obchodníka alebo v súvislosti s ňou.
Ak obchodník nepoučil kupujúceho o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1 Zákona, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy a neposkytol kupujúcemu vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do 12 mesiacov od uplynutia lehôt podľa predchádzajúcej vety. Toto právo môže využiť len kupujúci, ktorý je spotrebiteľom.
Produkt sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného produktu, alebo ak sa a) produkty objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia produktu, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva produkt pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) produkt dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného produktu.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
- predaj produktu zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, produktu vyrobeného na mieru alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
- predaj produktu, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj produktu uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj produktu, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným produktom,
- predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa obchodník zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote.
Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom).
Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak kupujúci najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak kupujúci odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodník vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s obchodníkom dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.
Obchodník nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom.
Pri odstúpení od zmluvy obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je produkt doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie produktu späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si produkt vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať produkt späť alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie produktu. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol produkt odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie produktu obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie produktu a aj náklady na vrátenie produktu, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty produktu, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s produktom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti produktu.
Kupujúci má po doručení produktu možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôže však produkt používať, ak odstupuje od zmluvy. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti produktu by mal kupujúci s produktom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Od kupujúceho sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s produktom manipuloval a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou.
1.7 Alternatívne riešenie sporov
Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže kupujúci podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len kupujúci – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
1.8 Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP podmienky kurzov varenia/účasti na kurze
Cieľom obchodníka je umožniť kupujúcim, držiteľom poukazu, účastníkom a ďalším osobám bezpečné využitie času v našej škole varenia. Z tohto dôvodu Vás vopred informujeme o nasledujúcich pokynoch a bezpečnostných štandardoch, ktoré žiadame dodržiavať v plnom rozsahu. V opačnom prípade kupujúci, resp. osoby zúčastňujúce sa školy varenia, ponesú následky porušenia svojich povinností a za takéto následky nebude zodpovedný obchodník.
Osoby zúčastňujúce sa na kurze varenia a osoby zdržiavajúce sa a pohybujúce sa v priestoroch/štúdiách Chefparade sú povinné rešpektovať a dodržiavať:
- všetky obmedzenia, výstrahy pred nebezpečenstvom, príkazy a zákazy označené bezpečnostnými značkami;
-
zákaz vstupu pod vplyvom alkoholických a omamných látok. V prípade, že počas pobytu v škole varenia Chefparade užívate alkoholické nápoje, musíte byť mimoriadne opatrní a beriete na vedomie, že za akékoľvek zranenia, nehody, vzniknuté škody a iné podobné udalosti nesiete vlastnú zodpovednosť. Spoločnosť Chefparade nemôže niesť a nebude niesť žiadnu právnu ani
inú zodpovednosť za takúto situáciu; - zákaz akejkoľvek manipulácie so všetkými technickými zariadeniami a vybavením s výnimkou bežného používania v rámci kurzu varenia;
- zákaz fajčenia;
- žiadna manipulácia s otvoreným ohňom v žiadnej časti priestorov, s výnimkou zariadení používaných na varenie v rámci kurzu varenia;
- používanie osobných ochranných prostriedkov, ak im boli pridelené alebo nariadené;
- návody na obsluhu zariadení, pokiaľ bolo kuchárom povolené použitie týchto technických zariadení;
- dodržiavanie a rešpektovanie požiarnych predpisov, požiarnych poplachových smerníc, bezpečnostných predpisov, pokynov, značiek a iných bezpečnostných dokumentov na pracovisku.
Okrem vyššie uvedeného sú účastníci kurzu varenia a osoby, ktoré sa zdržiavajú a pohybujú v priestoroch Chefparade, povinní:
- správať sa tak, aby svojou činnosťou a konaním nespôsobili akúkoľvek príčinu k vzniku požiaru alebo zranení;
- zdržiavať sa výlučne len v určených pracovných priestoroch, svojvoľne ich neopúšťať a nevstupovať do iných priestorov bez povolenia a vedomia kuchára alebo iného vedúceho pracovníka;
- pohybovať sa výlučne len po miestach a cestách, ktoré sú označené alebo udržiavané ako voľne priechodné;
- udržiavať poriadok a čistotu a nepoškodzovať technické vybavenie, zariadenie budovy a iný majetok;
- nahlásiť vedúcemu zamestnancovi každý úraz alebo nehodu, ku ktorej došlo počas hodiny varenia alebo počas plnenia pracovnej činnosti alebo počas pobytu v priestore alebo v budove. Poskytnúť plnú a akúkoľvek vyžadovanú súčinnosť a spolupracovať pri vypracovaní záznamu o úraze alebo nehode, či požiari a byť plne súčinný pri akomkoľvek ďalšom šetrení predmetnej udalosti;
- v prípade mimoriadnej udalosti počas doby pobytu alebo návštevy (požiar, havária, nehoda a pod.) rešpektovať pokyny vedúcich zamestnancov a urýchlene opustiť ohrozený priestor na zhromažďovacie miesto, popri tom sledovať určený smer úniku z miesta (značky únikového východu alebo EXIT);
- bez vedomia a povolenia vedúceho zamestnanca nevstupovať do priestorov so zvýšeným nebezpečenstvom; neobsluhovať žiadne stroje alebo zariadenia, pokiaľ na to nie sú oprávnení a riadne oboznámení s ich obsluhou a pokiaľ takáto obsluha nie je súčasťou ich povinností.
Fajčenie vo vnútorných priestoroch je prísne zakázané. Manipulácia s ohňom je povolená len v súvislosti s varením a len pod dohľadom a so súhlasom kuchára.

Kvalita a tradícia
od roku 2011 na slovenskom trhu

Jedinečný zážitok
kombinácia chutí, vôní a príjemnej spoločnosti

Skúsení šéfkuchári
so zahraničnými skúsenosťami

Viac ako 50 kurzov
európskej aj svetovej kuchyne